Lång dag som gått i ett!

0kommentarer

Åkte med Sara till stan på förmiddagen. Shoppa bh, en bikini och en liten axelväska. Riktigt nöjd faktiskt och jag köpte bara sånt jag behövde! *Stolt* Åkte sedan till BÄSTA Felicia och hälsade på henne på sjukhuset. Stanna där i typ 2 timmar innan det va dags att sätta sig på bussen hem till Pålsboda igen... Det sööög verkligen för kunde inte lyssna på musik lr ngt. Väl hemma slängde jag i mig lite mat och sedan bar det av till stallet.

Maria-träning på Lupin:
Fick jobba på volt med att han skulle dels lyssna frammåt direkt och att han skulle strecha sin utsida, alltså ställa genom ordentligt. Gick sådär för han va ganska stel idag men kändes som om jag verkligen fick genom insidan idag på ett annat sätt. Själv ska jag jobba med att trampa ner skänkeln på insidan då jag gärna skuter över hela mig till utsidan. Ska även renodla mina hjälper och ha en stadig hand... Mkt att jobba på men det blir det bra efter mkt jobb.

Mockade och gav mig ut på en kvällstur på Spotten i skogen. Red helt kravfritt och lät honom bara gå på glappande tyglar typ. På galoppsträckan lät jag honom bara galoppera och shit va fort det gick! Jag var så himla lycklig och satt bara och garva på hans rygg. <3<3<3

DU är min kärlek <3

Kommentera

Publiceras ej