Midsommar, so?

1kommentarer

Tycker inte om midsommar så har inte firat ngt idag... Sov till typ 10 och drog till stallet efter dusch och frukost. Mockade+ fixade mat åt Spotten och Loffe med sällskap av Linda i början, mkt trevligt. :) Tvättade sedan tränset, martingalen och magplattan. Var äckligt skitigt efter att ha ridigt i geggan igår... Fixade även benskydden, borstade av några schabrak och rullade upp 8 benlindor. Känner att jag gjort ngt idag faktiskt! Avslutade med en uteritt på Spotten. Jobbade lite med att han skulle vara mjuk och min sits. Fokuserade på samma sak som på träningarna alltså att jag skulle vara mjuk i handen och det funka riktigt bra förutom att jag trillat fram med överlivet så fort jag ska vara mjuk... Bara att träna på I gess!

Är ensam hemma ikväll för dom andra är på middag men det är rött skönt att va ensam efte att ha umgåtts med så mkt folk hela tiden i 3 dagar. Ska chilla sönder...

Älsklingen <3<3<3

Sänder en hälsning till bästa Felicia som ligger på sjukhus... KRYA!!!!! <3

1 kommentarer

Felicia

26 Jun 2011 11:19

<333

Kommentera

Publiceras ej