Nu är det bara spurten kvar

0kommentarer

Hade ganska chill "skoldag" idag. Städa ur skåpen först, kolla på film som några i klassen gjort, fika hos Roger och lyssna på Benny Hill. Drog direkt efter skolan till Jossan och fixa vagnen till imorgon så nu är det ordentligt pimpad! Var riktigt kul och vi flumma sönder med våra fina ballonger i olika former. Hoppas att dom lever imorgon bara...

Åt lite innan jag drog till stallet och red på min sööööt <3 Han var riktigt fin och jag testade gränserna lite på hur mkt jag kunde hålla ihop men behålla trycket, och hur mkt tryck jag kunde skapa utan att "göra ngn övning" utan bara med skänkeln. Riktigt nöjd och i galoppen var han lite tråkig i början men efter några ordentliga ökningar blev han super in och bara super! Puss på Spottis :'*


Today <3<3<3

Kommentera

Publiceras ej