Örsta

0kommentarer

Känns som om jag inte varit iväg och ridigt på jätte länge... Är inte så länge sen men känns som det så frågade om vi kunde åka till Örsta i helgen. Först såg det mörkt ut men nu blir det nog Örsta på lördag kväll! Hoppas att vi kan åka då för det skulle va så kul att få komma iväg och rida på min favvo bana igen.

Hade hittat en jätte bra galopp med lagom tryck och allt innan det lilla avbrottet som vi haft så vill hitta tillbaka till den igen. Hoppas att jag kan göra det när jag rider på stora banan. För idag hade jag en hyfsad galopp men känslan fram till munnen var inte så som jag vill ha den. Antingen drar han bara lr så släpper han stödet. Blir lite såhär nu när han är så pigg men hoppas att jag kan hitta på ngt bra och komma till ridning så att det funkar.

Kommentera

Publiceras ej