Rubrik -.-

0kommentarer

Sov rätt länge för att vara jag och låg sedan på balkongen och solade. Låg i typ 1½ timme men höll på att dö av värmen. Det är inte att rekommendera att sola på en balkong för det blir svin varmt... Käkade lunch och drog sedan till stallet och fixa lite. Mockade åt Spotten och Lina + gjorde deras mat och vatten. Tvättade av hans magplatta och smörjde den för den blir så grymt äcklig nu när han svettas så mkt varje pass. Vill inte rida med den när jag inte hoppar men har inte orkat köpa ngn ny vanlig än. Packade även in grejorna i transporten så sen är det bara att packa hästen, sadeln och lite hö så kan vi rulla mot Örsta.

Kände att det blev lite luddigt när jag skrev om nova-bettet igår så ska förklara lite mera nu tänkte jag. Det är nämligen så att på det tredelade som jag brukar rida på tkr jag inte att jag får ngn bra känsla mellan hand och mun. Jag kan inte sätta fingret på det riktigt men det blir inte bra. Så när jag ridigt med nova-bettet har det känts mkt bättre även fast att han blir stark och lite så. Men ska verkligen ge det en chans idag och se vad som händer. Jag kommer antagligen att få jobba lite mera för att få ihop honom och så men funkar det är det grymt värt det!

Taggad för att åka till Örsta och hoppa!! Det börjar bli molnigt nu också så behöver nog inte avlida av värmeslag, bara det inte börjar regna... Hoppas på fina bilder idag också. :)

Spotlight <3

Kommentera

Publiceras ej