Rubrik!

0kommentarer

Va i stallet nu på kvällen och började med att mocka och sen red jag Lupin. :)

Ridpasset Lupin:
Red i ridhuset då det var Eva-träning i paddoken. Han va riktigt pigg och glad idag och va riktigt fin! Jobbade mest med att han skulle gå vid sargen och inte dra innåt. Funkade ganksa bra och lossade hon på volt också. Han lär sig så grymt snabbt så han är riktigt rolig att rida på! Jobbigt för benen bara då man verkligen måste jobba... Värt är det iaf! Det är även Maria-träning på måndagar så dom kom och skulle rida precis när vi var klara. Blev ståendes och prata med henne så nästa vecka ska jag träna 30 min för henne på Lupin. :') Får se hur det går men kul ska det bli!

Spotten:
Tänkte att eftersom han gått rätt "hårt/mkt" och ska iväg på läger imorgon tog jag en promenad... MEN han va så grymt taggad så det va tur att jag har kedja på honom när jag är ute på promenix. Mkt som var farligt idag men han är så grymt söt när man går med honom. Puss på bästaste Spotlight <3

Tanken var att jag skulle packa till imorgon när jag var klar med Spotten men åkte hem och åt istället. Får alltså gå upp tidigare och fixa det imorgon... Det värsta blir ju att få med all mat eftersom jag stannar där tills på torsdag. :P Bloggen tar alltså paus tills dess... Lr kanske lite längre eftersom det är midsommar och allt! Höres och kanske synes?

Kommentera

Publiceras ej