Rubriko

0kommentarer

Sry för att updaten är lite seg men att sitta vid datorn är inte det som prioriteras direkt! Har legat ute i solen och pressat hela dagen och smörjde mig inte så är lite lätt röd, hrm, kanske ganska röd på ryggen iaf. Nice när det övergår i brunt! ;) På kvällen blev det glassbaren med syrran, chill chill! Följde med henne hem sen och motionerade deras hundvalp. Mkt busig och mkt söt <3 Skulle ha velat bada idag men eftersom man inte har ngn pool gick inte det så bra då...

Imorgon åker jag till pappa igen och ska rida 2 hästar. Hoppas att det är svalare imorgon för måste rida på dagen för på kvällen är det Svennevads Spelet och jag ska va där och hjälpa till som vanligt. Ska väll kolla på spelet också för har inte sett det i år innan det är premiär. Kanske kmr ngn rolig person dit som man kan prata med, vem vet? ^^

Jag tkr faktiskt att mobil överdriver rödheten!!


HAHA, bjuder på bilden och såhär röd är jag INTE!!

Kommentera

Publiceras ej