sen update men har man ett liv så har man

0kommentarer

Var hos Sara 7 imorse och så gjorde hon iordning mitt hår. Thanx, så nöjd!! Sen var det skolavslutning och blödig som man är grät jag floder... Desto gladare blev man när man kom upp på vagnen. Riktigt sorligt men riktigt kul! Älska 9a! <3 Fika hemma hos pappa först och åkte sedan med mamma och Ove hem till dom. Blev firad där med middag plus lite släkt. Fick 400 kr och... en ny mobil! :D Feeeett nice, danke danke danke! Lr har inte fått den än men är beställd iaf. ^^

Tanken var att jag bara skulle vara hemma och chilla hela kvällen men drog till Sottern med Sara istället och tillbringade några timmar där med lite folk från klassen. Minnesvärt måste jag säga att det va. ;) Imorgon blir det sovmorgon, chill och sedan djurvakt hos pappa. Ska såklart rida söten också. <3

Lite tårögd tjey...^^



Vill ni ser fler bilder får ni kolla min fb!

Kommentera

Publiceras ej