Sooool!

0kommentarer

Har bara chillat hela eftermiddagen/kvällen. Har suttit ute i solen och somnade till och med i solstolen. Var grymt skönt att ta en powernap efter att ha gått upp kl 7 imorse. Efter att ha suttit stilla så mkt fick jag ett ryck och började hjula på gräsmattan. Tyckte det va skit kul men efter bara några gånger fick jag ont i handleden så ville inte fortsätta. Kände mig fett gammal just då... xP Hoppas på fint väder imorgon oxå för då blir det att sova i solen!!

Fick sms av Eva förut idag att det är träning på gräs i Kumla på måndag så det joinar jag! Skönt att det blir på måndag då det inte är ngn träning denna vecka. Ska bli kul att träna igen och bra träning att rida på gräs då jag har lite svårt för det. Litar inte på det direkt...

Typ, Köping? <3

Kommentera

Publiceras ej