Tbx!

0kommentarer

Träningslägret har varit riktigt nice! Mkt trevligt folk att umgås med <3 Har ridigt 4 pass och det har gått riktigt super bra! Efter första dagen kom Eva på ett litet knep som jag red med resten av gångerna och det funkade riktigt bra! Så ska använda det ibland för att se om det blir bättre... Visst är jag hemlighetsfull?! Men vill faktiskt inte skriva ut det på bloggen för vem som helst kan ju läsa det. Har även fått mkt bra tips och feed back och nu känns allt bara så mkt bättre. Spotten ha varit super glad och pigg så det märks att han trivs på Örsta. Hoppat bra har han också gjort så nu är jag bara så happy! <3

Orkar inte skriva om alla passen men blir nog inte så intressant heller. Kan säga att det jag tränat på är att våga mjukna i handen och släppa kontrollen lite, även våga låta honom tuffa på i större steg och fokusera på rätt saker. Det jag haft problem med är att jag ridigt med handbromsen i och inte släppt fram honom ordentligt. Men nu ska det bli ändring på det och sprången jag fick igår när vi hoppa motiverar mig verkligen för att fortsätta träna! Puss på bästa hästen! <3

Skulle lagt in bilder från lägret men har slarvat bort sladden tll mobilen... -.-


Kommentera

Publiceras ej