Träningsvärk imorgon...

0kommentarer

Kommer antagligen få träningsvärk imorgon för jag red utan stigbyglar idag. Spottis va iaf jätte fin men jag fokuserade mest på min sits. Märkte när jag tog stigbyglarna på slutet att jag direkt trilla frammåt med överlivet. Måste verkligen jobba på det! Hände inget speciellt i stallet utan gjorde bara det vanliga så finns inte så mkt att säga.

Sitter och håller koll på online resultaten från Årsta för Emelie Stenström och Elin Koppfeldt är där så måste hålla koll på hur det går för dom. ;) Pappa, Ann-Sofie och Wilma kommer hem runt 9 ikväll så vi får väll se vad jag ska hitta på tills dess. Blir väll antagligen det jag redan gjort idag, sitta och glo framför internet...

Nästa vecka taggar vi läger på Örsta! Ngn läsare som ska dit?


Kommentera

Publiceras ej