Hästig dag!

0kommentarer

Har typ varit hästar i huvudet på mig hela dagen! Först var jag själv i stallet och red min älskling som gick SÅ bra! Sen har jag haft koll på online resultaten från Öfk, Wilma och jag hade tom lite hejarramsor här hemma. ;) Avslutade kvällen med att kolla på Global Champions Tour, grymt spännnade blev det! Var kul att se lite ridsport på tv igen.

Beställde ju min racesafe i torsdags och det stod att det va en beställningsvara så jag mejlade och frågade hur lång tid det tar innan den kommer. Har fått svar idag och dom hade den hemma så den borde komma ngn gång i början på nästa vecka förhoppningsvis. Skulle gärna vilja ha den till träningen men hinner nog inte komma tills dess. Bara jag kan ha den i Mantorp är det chill ju. ;)

Älska kurs på Örsta!

Kommentera

Publiceras ej