Måndag, flumdum!!

0kommentarer

Skolan idag va riktigt bra faktiskt! Inledde med No och gjorde några labbar, riktigt chill. Sen hade vi tyska och våran lärare är i Usa så det va också fett chill. På svenskan fick vi fika för våran lärare hade sin sista dag för hon ska få barn, sen kolla vi på film och fick reda på nationella. Jag har fått mvg på både läsförståelsen och uppsatsen, fett! Mamma ringde på svenskan också och hade med min racesafe! :D Sista timmen var det syslöjd och den var väll ganska chill. Ska göra ett lapptäcke... Mindre chill...

Mockade innan jag red idag. Emma kom lagom så vi red tsm idag med. Skönt med lite sällskap faktiskt även fast vi red i ridhuset. Jobbade typ likadant som i lördags och han jobbade på fint. Blev inte alls lika fin så då men tyckte att han fick ett bra steg och lyssnade på skänkeln idag iaf. I galoppen gjorde jag mkt tempoväxlingar och fattningar från skritt så han blev jätte pigg! Så avslutade alltså med en väldigt stark häst... Aja, hoppas att han är fin imorgon på träningen och är taggad för att hoppa. Är redan arg på mig själv så det kommer nog gå bra imorgon på träningen. Emma tog lite foton på mig... :)


Finis <3 Jag i min nya racesafe, FETT skönt är den!!!!!

Startlistorna till Mantorp har kommit ut nu! Startar som 43 av 49 i 100 och som 34 av 72 i 110. Super nöjd med numrena och jätte taggad(och arg) för att tävla!!! :D

Kommentera

Publiceras ej