Måndag, igen!

0kommentarer

Skolan idag var ganska chill. På förmiddagen var vi på teater i Hallsberg. Ung utan pung hette gruppen, helt okey faktiskt. Skulle haft föredrag på svenskan men det blev framflyttat till fredag. Då är däremot inte Julia där som jag arbetat med så hoppas att jag inte behöver göra det själv! -.-
Stallet:
Pappa hjälpte mig att ta in hästarna för dom var halv-vilda allihopa då det blåste så sjukt mkt! När jag mockat färdigt kom Emma och skulle rida så jag gick också ut då. Det är dressyrträning på måndags kvällar och det brukar börja typ 6 men idag var det en tidigare grupp så vi fick rida när en träna. Schysst att vi får rida iaf tkr jag! Han var jätte spänd för det ramla snö från taket och blåste som fan! Som tur var hade jag mössa på honom idag så det blev ju lite dämpat iaf. Tkr att han jobbade på bra idag och blev avslappnad även fast det rasa från taket. Arbetade med lite övergångar och i galoppen gick han kalas! Känns positivt inför imorgon, hoppas att vi kan få igång hoppning då också...
Fail med skuggan!!! -.- <3<3<3

Kommentera

Publiceras ej