Nja...

0kommentarer

Har varit en slö kväll med dator och tv. Först var Henke här och fixade så att mina högtalare funkar! Super skönt att äntligen kunna lyssna på musik! Sen har jag glott på Sthlm-Båstad, vilket jag tyckte va riktigt bra ;) Avslutade kvällen med Världscupen och det sög utan Jan... Det gick ju bra för Malin Baryard så det va roligt iaf!..

Satt och kollade tävlingsterminen lite förut och har nog ett förslag om hur vi ska lägga upp dom närmsta tävlingarna... Om det blir som jag vill blir det:

23/4 Vikbolandet
1/5 Skogslotten
8/5 Ryttarkamraterna

Men vi får se, kanske inte passar dessa helger. Alla tre tävlingar är iaf regionala och det känns som att jag vill hoppa regionalt även fast jag kanske inte tar placeringar. Utan jag vill ha rutin och lära mig bemästra svårare uppgifter!


Sommar? ja, tack!

Kommentera

Publiceras ej