Onsdag, regn!

0kommentarer

Skolan var rätt seg idag. Hade info från Kif-tjejer om alkohol, rökning och sånna grejor. Orkar verkligen inte skriva om allt och det är verkligen inte intressant heller!
Drog till stallet direkt efter skolan. Mockade åt Spotten och Rannie. Blev klar precis i tid för att ta in allihopa. Gick faktiskt ganska bra att ta in idag. Var ingen som sprang över mig direkt. Blev lite kvalitets tid med Spotlight innan jag red. Han var så lugn på gången så kunde stå och hålla på med honom. Klippte tom öronen, vilket inte brukar vara särskilt lätt! Red ut en sväng iaf. Jobbade med att han skulle gå för skänkeln så gjorde mkt övergångar. Tog en riktig risk för han brukar bli ganska pigg och stark när man rider ut men testade att rida på Nova-bettet iaf, och jävlar va fin han va! Jobbade på jätte fint och var mjuk i munnen hela vägen, även fast jag galopperade typ 4 gånger. Blir nog att ge nova-bettet en chans i hoppningen också...
Blev ståendes och pratade med Emma innan jag skulle åke hem och av en tillfällighet tittade jag in och ner i boxen precis innan jag skulle åka hem. Då hade jag glömt att ta av benskydden! xD Haha, Spotten fatta verkligen ingenting, trodde säkert att han skulle bli riden igen lr ngt!
Ska klippa ihop filmen från igår nu så den kommer om en liten stund. :)
Idag var det inte lika fint väder... <3

Kommentera

Publiceras ej