Onsdag, suuug!

0kommentarer

Världens sämsta skoldag!!! Började med att jag blev skit förbannad så det höll i sig hela dagen. Gick inte ens bra på idrotten så humöret var sämst till sista lektionen då vi skulle ha våran nationella labration. Lyckades prata mig ifrån den så jag ska göra den imorgon istället, puh! Eftersom vi inte hade ngn lärare och bara skulle göra några frågor sov vi på bänkarna hela lektionen... var väll 2 st kanske som arbetade. ^^

Var hemma en sväng innan jag cyklade till stallet och mockade. Tog in Spotten och hade verkligen svårt för att bestämma mig för vart jag skulle rida eftersom det var storm. Jag hade tänkt gå med honom och jag gillar inte att ändra på planerna en tävlingsvecka så jag tränsade på och knallade iväg med honom iaf. I början var han jätte på tårna och hoppade runt lite men annars skötte han sig super. Var grymt jobbigt att gå i så rask takt i denna storm, men det är väll bra för konditionen.

Efter stallet har jag suttit och arbetat med min lägenhet som vi ska göra på hemkunskapen. Tkr det är ganska roligt och satt en bra stund. Var iväg till stallet en vända till och tog in/fodrade hästarna nyss. Alla skötte sig så det gick smidigt!

Blev en väldigt basic text idag men får se om jag kan hitta på ngt annat roligt också. :)
Old pic, kolla underläppen ;) <3

Kommentera

Publiceras ej