Segt!

0kommentarer

Var verkligen segt att komma upp ur sängen imorse och höll på att somna i bussen på väg till skolan. Vaknade iaf till och kunde hänga med på lektionerna. Chillade mest idag faktiskt, grymt! På bilden lyste solen in genom fönstret och det va skit varmt. Så vi satt där hela lektionen och blev stekta! Satt ute och solade innan sista timmen så har verkligen varit en nice skoldag.

Pappa hade mockat så skulle bara rida idag. Frågade Emma om hon ville hänga på när jag red ut en sväng och så blev det. Var trevligt att rida med ngn och vi skrittade bara eftersom båda tävlade igår. Riktigt mysigt var det i detta fina väder! När vi kom tbx stannade jag och pratade med Emma när hon satte upp plaketter. Vet inte om jag störde lr hjälpte, kul vare iaf.

Efter stallet har jag bara suttit här och fixat texten till våra avslutningströjor. Är jag som fixar beställningen så får väll se om trycket på framsidan duger lr om dom vill att jag ändrar ngt.

Kommentera

Publiceras ej