Soool!

0kommentarer

Skolan idag var ganska okey. På kontaktlärartiden gjorde vi ett häfte med frågor, och det var hur många frågor som helst! Dom hade iaf lyckats få med allt man kan fråga af... -.- Hade nationellt hörförståelse på tyskan. Hoppas att det gick bra men kändes bra iaf. Fick sluta tidigare eftersom vi hade prov så hade rast i ca 2 h. Ganska nice!! Avslutade med idrott och No:n. På idrotten hade vi gruppens val så vi spelade innebandy igen. Grymt kul är det och idag vann vi också!

Drog till stallet och mockade+gjorde mat åt alla tre hästarna idag. Jag är så grymt petig när jag mockar och Spotten hade verkligen ställt till det idag så tog typ 1 h och 10 min att mocka tre boxar... Kände inte för att rida i ridhuset idag så testade att rida i paddoken och det gick ganska bra. Kunde rida i alla gångarter och han gick helt okey. Däremot tyckte han att det va lite läskigt när han förlorade fästet ngn gång i galopp, men annars gick det bra. Avslutade med att låta honom gå lite på gångvägen för att få lite bättre underlag.

Smsade min tränare och frågade om det fanns plats för mig imorgon på Örsta och det fanns det så blir träning imorgon iaf! :D Fett kul!! Räddade verkligen veckan. Har löst anläggningsavgift och medlemsavgift också så nu är jag halväkting! ;) Hehe.

Kommentera

Publiceras ej