Tisdag, Eva-träning

0kommentarer

Skolan var rätt seg idag. Inledde med matte, tyska och so. Trodde aldrig att so:n skulle ta slut! Sista timmen hade vi hemkunskap. Hade sett fram emot att göta ngt gott och så gjorde vi knäckebröd! Hann inte ens bli klara med allt så läraren fick göra klart allt. Diss på det, men dom smakade iaf rätt okey.
Träningen:
På framridningen red vi med tagen bakdel både på rakt och böjt spår. Skulle flytta in bakdelen och sedan in på liten volt. Skulle sedan även lägga in tempoväxlingar i det. Gick riktigt bra och han fick med sig rumpan på ett bra sätt i alla gångarter, riktigt nöjd med det! Sedan hoppade vi e liten serie, gick sådär. Var ngn gång som det kändes riktigt klockrent, så det va ju roligt. Hoppade mkt småbanor och Spotten hoppade SÅ AMAZING idag! Fattar inte hur jävla bra han hoppade. Sen att jag inte kan rida så att han stoppade flera gånger och la honom fel och allt! Blir så jävla arg på mig själv! Han hoppade verkligen super och så kan jag inte ens rida fram honom på rätt sätt till ett hinder. Sprången på slutet gjorde verkligen så att jag flög ur sadeln så är jätte nöjd med det, men jag så jävla besviken på mig själv. Usch... Verkligen usch!
Pluttis <3<3<3

Kommentera

Publiceras ej