Tisdag, jao!

0kommentarer

Började med matte på morgonen, grymt segt verkligen. Gjorde typ ngt övningsprov inför nationella så på slutet prata vi typ bara bort tiden. Efter det hade vi tyska, gick bara genom det nationella och sedan kolla vi på film. CHILL! Hatar tisdags förmiddagar för när man tror att man ska ha lunch har man 1½ timmes SO! Den sög stenhårt idag för ska börja med Samhällsekonomi, trööögt så in i bängen! Var iaf nice att hemkunskapen var inställd så slutade 12.00. Stannade kvar med Sara som har musik tills hon började. Satt och solade oss, var riktigt skönt faktiskt att sitta ute!
Eva-träning:
På framridningen gjorde vi först en liten kort repetition med att dom skulle gå sakta och att vi skulle kunna böja dom i bara nacken. Sen arbetade vi dom på volt med att dom skulle flytta rumpan båd ut och in, jätte mkt. Skulle pressa dom och verkligen sätta dom på bakbenen. Tkr att det var bra övningar och Spotten gick bra så det kändes bra! Började hoppa lite smått och gjorde lite små banor typ. Fick några stopp men har kommit fram till att det bara är mitt fel så det är väll bara att träna på. Är faktiskt riktigt nöjd över mig själv för jag redde ut det och när jag verkligen bestämde mig och red ordentligt hoppa han riktigt fint! Så är nöjd med träningen. Hoppade inte så högt men idag ville jag lixom få en bra känsla och det tkr jag nog att jag fick... Ann-Sofie filmade så ska sätta ihop det imorgon kväll kanske så kommer det upp på bloggen. Kommer inte redigera bort några stopp lr ngt utan lägger upp den precis som träningen faktiskt va!
Du är BÄST! <3<3<3

Kommentera

Publiceras ej