Torsdag, prov...

0kommentarer

Är verkligen skönt att denna vecka snart är över. Hade No-prov idag om elektrokemi. Tyckte att det kändes bra så hoppas på ett bra betyg så att jag inte lyckas sänka mig lr ngt i årets betyg. Fick reda på vad jag fick på engelska-provet som vi gjorde veckan innan lovet också. Satte ett vg där, var bara 2 poäng ifrån vg-gränsen men bryr mig inte för tkr inte att det är roligt och ännu tråkigare är det med Erika. Även fast jag inte gillade våran förra lärare hade jag mkt hellre behållit henne sista året också. Bara att gilla läget nu och försöka behålla vg:et iaf.

Annars var skoldagen i största allmänhet ganska seg. Som vanligt var det nära till sömnen på So:n. Speciellt när man har det första timmen och har världens tråkigaste genomgång! Resten av dagen har jag mest glidit runt och inte gjort så mkt. Tittade lite på Världscupen från Göteborg på Svtplay men orkade inte kolla på allt. Längtar tills imorgon då jag ska rida igen. Red igår men saknar det iaf! Blir markarbete imorgon med Nova-bettet tror jag. Blir nog att testa Lamicell-schabraket också. Slänger upp lite bilder imorgon kväll. :)


Prinsen <3

Kommentera

Publiceras ej