Torsdag, wiiiiiiiiiiieeeeeeeeeee!

0kommentarer

Var verkligen så trött imorse så orkade inte göra så mkt än bara sitta och glo första timmen i skolan. Hade So som tur var så behövde inte göra ngt annat heller. No efter det. Har börjat med en ny grej som verkar helt okey, typ magnetism är det tror jag. Engelskan sög, vet inte om det är våran nya lärare men orkar inte alls engagera mig i det ämnet. Sista var det matte, gjorde ett gammalt nationellt. Blev en lång text om skolan idag men har inte ridigt så finns inte så mkt att skriva!

Följde med mamma till Kumla och handlade på eftermiddagen. Var inne på Pickaboo så blev lite smågrejor och godis. Fy på mig att äta godis mitt i veckan, igen!

Nu kommer vi till det som verkligen har gjort min dag. Lyckades nämligen övertala min mamma så beställde nyss hem en sprillans ny racesafe! FETT!!!! Längtar tills den trillar ner på posten. Var en beställningsvara så hoppas att det inte dröjer allt för länge bara! :D


Min ÄNTLIGEN! <3

Kommentera

Publiceras ej