Tråk dag

3kommentarer

Skolan har varit ganska chill idag. Kollade på Joakim von Anka på So:n! Snacka om att vi blev fett förvånade när den gick på, men vi skulle kolla på den med samhällsekonomiska ögon... xP Jaja, efter det hade vi kemi, gjorde den nationella labrationen och tror att det gick bra. Kändes helt okey iaf. Avslutade med engelska och matte, typ tråkigt!

Var lite hurtig och gick runt halva Pålsboda på lunchen! Nej men var först till stallet och lunchade alla hästarna, sen hade dom andra gått till Ica så då gick jag dit också. Kanske man kan känna sig lite nöjd över att ha motionerat lite iaf idag. Rider ju inte på torsdagar då Spotlight har vilodag. Måste hitta på ngt roligt att blogga om då det känns som om mina inlägg suger just nu!


Mina fett snygga gummistävlar jag hade idag när jag lunchade hästarna, ganska lerigt ut till hagarna är det... -.-

3 kommentarer

Emelie Jansson

24 Mar 2011 19:09

sv: fast hellre så tidigt än sent, hela dagen går ju fan bort :o



vart ska du då? :D

Emelie Jansson

24 Mar 2011 20:03

sv: härligt, lycka till då! tycker vi kan dra med oss åtminstonde en gulblå var hem.. ;)

Emelie Jansson

24 Mar 2011 21:15

sv: låter awesomee! :D

å tack ;)

Kommentera

Publiceras ej