Yeah!

2kommentarer

Har varit i stallet i 8 timmar idag! ;) Har gjort allt på listan jag la in igår plus lite till. Emma hade redan lunchat när jag kom in efter att ha ridigt så det slapp jag. Utom listan har jag pratat bort en massa tid och haft photoshot med Spotten. Syrran och hennes kille har skaffat sig en systemkamera så dom tog några bilder när han var färdig knoppad och allt. Blev iaf riktigt nöjd med knopparna nu när jag tunnat ut manen. Hoppas att dom är lika fina imorgon!

Ridpasset:
Red i ridhuset och efter som att han var så seg igår var jag på honom redan från början med att han verkligen skulle lyssna. Det gjorde honom super pigg och han trampa på med bakbenen så in i norden! Hade jätte svårt för att hålla ihop honom och jobba honom i form! Men jag ville ha frammåtbjudning och det fick jag!! I galoppen blev han galet taggad och jag hade nästan inte styrning. Fick hyfsad koll på honom men när jag började pluppa över ett litet kryss förlora jag den kontrollen jag fått. Han var HELT galen och bjöd super mkt! Riktigt roligt och det känns super inför tävling imorgon!!!

Nu ska jag kolla om det kommit ut några resultatlistor från tävlingarna mina kompisar varit på idag! :)

Super duper taggad för tävling imorgon!!! :D



Alla bilderna är tagnda av Dennis. :)

2 kommentarer

emelie

26 Mar 2011 20:08

fiiina bilder :D lycka till imorn!:)

Tristanragna

30 May 2011 10:39

Congratulations on a job well done. Thanks

Kommentera

Publiceras ej