Börjar bli sjuk...

0kommentarer

Hade jätte ont i halsen imorse när jag vaknade och det har inte gått över på hela dagen. Fick även sjukt ont i huvudet förut så hällde i mig en Ipren så nu mår jag väll lite bättre. Känns inte kul alls att bli sjuk nu va fan!

Skolan är ju bara onödig att gå till nu för vi gör ingenting. Idag har vi lekt på 2 lektioner, pratat bort en och kollat på en total kass film på en annan. Det var den skoldagen lix! Skönt att slippa göra ngt men är ändå surt att slösa bort timmar i livet på NADA!!! Men det är väll bara att släpa sig dit dom dagar som är kvar... Tur att det finns underbart folk där som man kan umgås med.

Kort sammanfattning av veckan:

Tisdag:
Red på Spotten i paddoken och han va super fin. Skritta och trava typ bara och lossa honom i sidorna.
Tränade även för Eva på Lina och det gick riktigt bra! Fick mkt bra respons och Eva tkr att det blir bättre och bättre. Fick lite tips på hur jag ska göra för att få det bättre om jag ska hoppa ngt mer på henne. :) Pratade även lite om hur hur jag ska göra nu när jag "sätter igång" Spotten igen. Det hon sa var att jag ska rida honom i så låg form med huvudet långt ner för att få honom att strecha ut ryggmusklerna. Ska dock göra det utan att sätta in bakbenen så mkt, lr ni fattar!

Onsdag:
Red i paddoken på Spotten igen och gjorde som Eva sa och jobbade honom i LÅG form. Grymt fin va han och gick i den form jag bad om hela passet. ÄLSKA HÄSTEN GRYMT!! <3<3<3<3
Red även Lupin i paddoken. Han skötte sig också bra och jag tränade lite extra på övergångarna och att han inte skulle stressa efter galoppen.

Långt och rörigt inlägg. Bilder och film från träningen kommer senare ikväll men ni får ett smakprov nu.


Kommentera

Publiceras ej