Duktig man varit då!

0kommentarer

Skolan idag började med nationellt prov i matte som sög. Skit va dåligt det gick... Sen hade vi iaf no och det kolla vi bara på film och det gjorde vi på engelskan också. Chill! Sista timmen var det matte som jag försökte jobba på men det va super svårt så orkade inte. Avslutade iaf med en tärningslek som också sög för jag valde fel rad så jag kunde inte vinna...

Drog till stallet och red på heste pollen efter skolan. Fick honom verkligen att gå för skänkeln och i galoppen hade jag honom verkligen mellan alla mina hjälper med BRA tryck. Hade ingen super form men skit i det idag och ville fokusera på aktiviteten istället! Super nöjd är jag så stor puss till honom idag. Hann inte mocka så pappa gjorde det åt mig, danke!

Skyndade hem från stallet och bytte om. Åkte sedan till Örsta och byggde bana med Emelie och Nelly. Var lite roligt faktiskt. Är grymt trött nu så vill bara äta och sova. Imorgon är jag ledig så ska fixa allt på dan och sedan vara funktionär på Örsta. Hoppas det blir roligt! Står på banan iaf så det är roligt. :D

Söööt <3

Kommentera

Publiceras ej