Frissan

0kommentarer

Blev hämtad av Ove och åkte sedan till Kumla och klippte mig. Tog bara det slitna så syns inte så mkt men är nöjd iaf. Måste försöka klippa mig lika ofta som jag gjort dom senaste gångerna för annars blir det så grymt fult och slitet. Efter frissan var vi på Björka, Maxi och Pickaboo. Så köpte godis som jag snart har ätit upp... Fick även en chokladkaka av Ove men den smäller jag inte i mig idag. :P

Nu ska jag nog sätta mig och fundera lite på hur jag ska lägga upp närmaste tidens ridning så att det blir bra med träningen och sen tävling på lördag den 11 Juni. Är verkligen taggad för att komma igång nu och så vill jag ju ha ett bra resultat på tävlingen. Eller inte ett bra resultat utan en bra känsla mellan mig och Spotten. För det är KÄNSLAN som räknas! Men det skulle ju inte sitta fel med ett riktigt bra resultat heller eftersom det är Lamicell Cup Semifinal... Inte för att jag har ngn chans men iaf. ;)

November 2009...

Finns intresset kan jag lägga ut fler gamla bilder på mig och Spotlight!

Kommentera

Publiceras ej