Händelserikt blev det visst!

0kommentarer

Skolan idag var helt okey. På matten hade vi vikarie som utan framgång försökte få oss att jobba, chill vare iaf. Sen var det engelska, svenska och idrott. Hade muntliga i svenska idag så nu är alla nationella över! Fett skönt faktiskt!

Trodde att det inte skulle hända ngt alls nu på eftermiddagen men ska rida Lupin och ta in Spotten en sväng så lite kommer det hända iaf. Imorgon ska jag rida Lupin och hoppa på Lina för fick erbjudande om att träna henne nästa vecka också så ska göra det! Super schysst att jag får låna henne och det är ju lärorikt att rida andra hästar. Ska även till Örsta och bygga bana på eftermiddagen imorgon så kommer nog vara ganska trött.

Får se om jag bloggar mer ikväll om hur det gick med Lupin. Har ju inte hunnit rida honom nu på ett tag då det varit så himla mkt annat med skola och Spotten. Men nu hoppas jag att vi kan hålla igång för snart är det ju lov och då har man hela dagarna på sig! :D

MIN PLUTT! <3 På måndag kan jag börja rida på dig igen! :'D <3

Kommentera

Publiceras ej