Jippi!

0kommentarer

Stannade kvar i skolan och hade idrott idag också så blev lite längre än vad jag tänkt men det va rätt chill så ah. På tyskan skrev vi nationellt prov. Man skulle svara på ett brev och jag hoppas att det gick bra! Skrev lite mer än en sida så hoppas att det räcker.

Slängde i mig lite mellis innan jag åkte till stallet och gjorde ordning på Spotten. Koko kom nämligen inte till vårat stall utan till ett som låg i närheten så skrittade honom dit. Allt var finemang med Spotten förutom två tornutskott i ryggen så han fick akupunktur och sedan knacka han tbx dom. Han trodde absolut att det va därför Spotten varit tveksam så nu ska han vila i 4 dagar och sedan sättas igång lugnt några dagar och sedan är de full rulle igen! :D Känns riktigt bra! <3

Gick hem med honom till vårat stall igen och Spotten visade att han inte uppskattat akupunkturen genom att bita mig i ryggen. Tack för den! Fixad maten till honom och red sedan ut en sväng på Lina. Hon skötte sig riktigt bra! Var lite spänd men gjorde inget dumt. Duktig hest det där :)

Skön känsla jag har ikväll... :)

<3<3<3

Kommentera

Publiceras ej