Men skit...

0kommentarer

Har blivit sjuk! -.- Släpade mig iväg till skolan iaf för ville till pappa och rida på Spottisen. På matten fick vi reda på resultatet från nationella i matte och det gick awesome. Grymt skönt att det gick så bra! Resten av dagen gjorde vi inget speciellt vad jag kan komma ihåg. Sista timmen var det idrott och jag va inte med. Så världens bästa lärare lät mig gå hem istället för att sitta och glo. Nice..!

Chilla lite innan jag åkte till stallet. Eftersom jag inte mår så toppen bra fick Lupin stå idag. Inte bra men vad ska man göra?! Mockade iaf båda boxarna och red sedan på bästaste.

Ridpasset:
I början var han ganska spänd för att jag red inne i ridhuset och det ös regnade så smattrade rätt bra på taket. Efter att jag travat fram lite började jag att jobba honom i skritt, i låg form och för att få honom att bli lösgjord. Wow va fin han va!! Va helt grym genom hela passet och det kändes på hela hästen att han ville jobba. Vilken inställning han har min vite springare! <3 I galoppen var han gööör söt och brallade lite när han kände fört. Det är bara ett nöje att rida på honom! <3


Puss älskling! :'* <3

Kommentera

Publiceras ej