Nationellt igen!

0kommentarer

Åkte med Ove till skolan imorse vilket var fett skönt att slippa bussen! Det är okey att åka buss, men bara på 51:an. hade iaf nationella i matte först som kändes bra och sedan en rast på 2 timmar... På idrotten sprang jag spåret istället för att spela crossboll. Älskar att springa! Första varvet slog jag personligt rekord med 10.18 på 2,5 km, riktigt nöjd. Sprang ett varv till sen på typ 12 min. ^^ Hade no efter det och kollade bara på film och hade lite muntligt. Alltså en rikigt chill dag!

Drog till stallet vid 4 och mockade+red sötisen. GUD va bra han gick idag! Han gjorde allting jag bad honom om och var verkligen super-allert. Hoppas att det känns lika bra imorgon på hoppträningen. Tog ett skutt på typ 60 cm kanske och han tyckte det va skit kul! ^^ Hoppas denna fina känsla jag hade idag kan hålla i sig. :)

Avslutade kvällen riktigt bra också!

<3

Kommentera

Publiceras ej