Njaa...

0kommentarer

Satt och tittade på tdb förut och upptäckte att framhoppningen på söndag är i ridhus.... Inte så bra men får väll göra det bästa av situationen! Ska till Stora Ekeby och hoppa 100 cm och 110 cm med Sveland Cup i 110 cm. Kollade även på lite tävlingar i Juni men min planering spricker lite... Första helgen vet jag inte om det blir ngt och den 11 Juni är det Lamicell Cup semifinal. Vill verkligen rida den men min mamma gifter sig den dagen kl 4 så får väll se om jag kan starta... Lutar mot det iaf... Tänkte även åka till Skästa vecka 25 men dom hade inga bra klasser så det sket sig. Aja, får helt enkelt se hur det blir med allt!

Känner att jag måste få ordning på min ridning också så att det funkar lite bättre. Måste kunna lösa problemen som uppstår och hålla ordning på den för******* högerbogen! Bara att träna på antar jag...

Kommentera

Publiceras ej