Nu är jag på g igen

0kommentarer

Var på Örsta från halv åtta till halv nio igår så pallade inte att blogga! Gick bra att hoppa iaf. Fick 13 fel men jag är super nöjd för att jag på den korta tiden med hjälp av världens bästa tränare på framhoppningen lyckades lösa problemet. Super nöjd faktiskt! :D Puss på duktiga hesten! Var funktionär resten av dagen och det överlevde man ju också! Hade trevligt folk där som gick att prata med iaf. <3

Idag pallade jag knappt skolan för jag var så feting trött efter låååång helg. Pallade mig upp iaf och överlevde dagen. Hämtade ut skoltröjorna på en rast också och dom såg riktigt bra ut. Efter skolan tog jag en promenad med sötnosen som var riktigt mysig! <3 Skyndade hem och hann med bussen till mamma så nu sitter jag här och känner att jag skriver helt osammanhängande. Bra jobbat Malin, bra jobbat...

Bilder från tävlingen som Ronja Karlsson fotat!






Om det fanns ord för dig... <3<3<3<3<3<3

Kommentera

Publiceras ej