Ridsport hela dagen!

0kommentarer

Var lite duktig och gick upp halv åtta idag och cykla till stallet. Började med att rida eftersom det var träning för Eva vid 10.

Ridpasset:
Skrittade fram ute en sväng för det är mkt mysigare än att direkt gå in i paddoken. Tror att Spotten uppskattade det också! Red barbacka idag för att inte riva upp såret och jag kände så fort jag började arbeta att jag hade ont i kroppen, speciellt ryggen. Red iaf och det va grymt jobbigt men idag fick jag igång bakbenen på honom mkt bättre. Arbetade mer på rakt spår idag än vad jag gjorde idag men annars gjorde jag nog ungefär samma. Är riktigt nöjd med galoppen. Men det är lite synd för jag orkar inte riktigt hålla kvar trycket så länge när jag rider barbacka så han blev lite lång och loj när jag galopperat ett tag. Men är nöjd med honom iaf! <3 Dessvärre har min rygg lämnat in protest så blir att rida med sadel imorgon och se till så att jag inte sabbar såret!

Kollade på första gruppen och hjälpte till att bygga mm. Det suger verkligen att stå på backen men Eva tyckte också att jag gjorde rätt i att inte träna så att det läker så det är bara att chilla läget. Mockade och fixa allt innan jag cyklade hemmåt i blåsten.

När jag kom hem lagade jag mat åt mig själv för det var ingen hemma sen har jag kollat på lite dressyr och hela världscupfinalen. Mkt intressant och roligt att se dom bästa! Har hållit koll på kompisarna onlineresultat också! ;)

Vad ska jag säga?.. <3

Kommentera

Publiceras ej