Segt jao

0kommentarer

Skolan idag var lite halvseg. Inledde med kontaktlärartid som bara känns så onödigt för det händer ingenting. Efter det hade vi iaf tyska som inte heller var ngt att hänga i julgranen. Idrotten var iaf ganska roligt men kallt för vi har börjat utomhus. Hade No-prov iadg också och tror att det gick bra. Hoppas det iaf. :)

Spotten fick vila idag och så rider jag innan vi bygger bana imorgon på Örsta. Har varit så himla mkt denna vecka så har inte ens hunnit fatta att jag är ledig på fredag och ska tävla i helgen. Är grymt taggad iaf så hoppas att jag håller ihop allt och inte bara får black out, som jag brukar få inne på banan. Men fick inte det i Vikbolandet iaf, lr hoppa ju inte så mkt på banan men iaf...

Imorgon är det nationella i matte men det är bara dom "lätta" delarna så det ska nog gå bra. Förhoppningsvis får vi även reda på resultatet från nationella i engelska. Kommer nog få stressa sönder på eftermiddagen för att hinna rida innan banbyggnaden. Skit, hatar att stressa! Nu ska jag dunka musik för jag är allmänt sur för allt bara dampar!

Hejsan Hoppsan! Spotten som tittar ut över kanten på mitt hjärta <3 Ily <3


Vadå hängläpp?! <3

Kommentera

Publiceras ej