Shopping

0kommentarer

Skolan först idag då. Hade ekvationer som vi skulle lösa på matten och det va gasnka roligt för då får man räkna med x. Bra träning inför imorgon då vi har nationella c-delen i matte. Hade tyska sen och kolla på film+glosförhör. Hade lite genomgång först på son men sen kolla vi på film där också. Sista timmen var det hemkunskap men fick sluta tidigare så stod och prata med våran svenska lärare som hade med sig sin 17 dagar gamla bebis. Grymt söt var den!

Direkt efter skolan åkte jag med mamma till Marieberg och letade klänning till examen. Efter många affärer och ca 2 timmar hittade jag en som jag gillade på Jc. Så blev att köpa den helt enkelt. Den är vit och typ glittrar lite... Orkar inte lägga upp bild. Fick även en svart blus som jag älskar! Kommer bli as nice nu till sommaren, och så fick jag en skinnjacka. Älskar den med! ^^

Mobilen ligger på laddning men tänkte slänga upp bild på blusen och jackan sen. ;)

Kommentera

Publiceras ej