Slappdag? Nae...

0kommentarer

Jag hade tänkt att jag skulle slappa hela dagen och bara chilla runt men så blev det inte! Sov iaf till typ 10 vilket var fett skönt. Gick upp och drog till stallet och mocka+red Spottis. Red honom i ridhuset idag med och MAMA va fin han va! Det va bara en fröjd att sitta och glida runt där inne. Många pussar på den vite springaren! Åt när jag kom hem och hjälpte sedan pappa att köra 2 soffor till soptippen. Så där fixade jag mina 50 kr till skolan. ;)

När vi kom hem chillade jag lite innan jag drog ut och kom hem så att jag bara hann äta innan det va dags för träning på Lina. Jag tkr att det gick riktigt bra och det va kul så jag är nöjd! Råkade visst trilla av men landade på fötterna iaf. Inte lätt att aldrig ha hoppat hästen och sen börja med en studs ju. Haha, har bild på det så får se om den kommer upp! Jag tkr att det var riktigt kul så det blev en bra kväll!

Är bara i skolan kontaktlärartiden och tyskan imorgon och sen drar jag hem. Grymt skönt faktiskt! Sen blir det att kolla upp Spotten med Koko. :)

Kommentera

Publiceras ej