Tävling Rkk

1kommentarer

Igår var jag i stallet 6 h, var hemma 20 min och var sedan på Örsta i 7 h så hann/pallade inte att blogga.

Var ju och tävlade idag och var anmäld till 110 cm. Första klassen hoppade han as bra men jag rattade lite mkt så fick ett stopp på en distans för han kom tokigt men hoppade sen. Sista hindret var en trippel som han hoppade suyper över! GREAT! Eftersom det gick så bra efteranmälde jag och debuterade 115 cm. Redan på framhoppningen tvär vägrade han att hoppa efter att jag gått banan. Hoppade inte ens 80 cm så gick in på banan och blev ute på 1:an... Fattar inte vad som hände för jag red som jag ska och allt!

Ska hoppa 110 cm imorgon och då ska Eva komma och kolla på framhoppningen. Känns bra! Hoppas att det har släppt så nu ska jag släppa andra klassen och ladda om för morgondagen. Ska vara funktionär hela dagen också efter att jag hoppat.

1 kommentarer

Linn Forsström - livet på stuteri Ängsbacken

07 May 2011 18:36

sv: Vad var det för häst? :)

Har bilder på en brun... och en skimmel som liknar en ponny :D



Kommentera

Publiceras ej