Vilodag

0kommentarer

Skolan var ganska chill idag. Jobbade faktiskt på matten men på dom andra lektionerna flöt jag bara med. Händer ju ingenting längre, är bara en massa repetitoner. Sista timmen var det hemkunskap och då gjorde vi pizza som blev riktigt bra! Var ingen ätlig skolmat och jag va inte hungrig då heller så åt typ ingen lunch. Bara grönsaker, duktigt va? ;) Tur att det blev pizza sen iaf.

Spotten får vila idag för jag ska till Kumla och klippa mig. Usch gillar inte vilodagar för han är så grymt rolig att rida på. Vad man än gör lix! Gillar inte att klippa mig heller för det är bara tråkigt så blir en seg eftermiddag. Hoppas att vi kan gå in på Pickaboo och införskaffa godis iaf så att man kan bli lite fetare. :P

Fick sms imorse av Eva om att det va träning på torsdag på Örsta och blev så taggad för vill verkligen komma igång igen! Men jag har ingen skjuss så kan inte va med... Lite jätte tråkigt men får väll träna nästa vecka istället. Blir första hemma-träningen nästa vecka för jag ska tävla på lördagen så vill inte träna på torsdagen då. Men hoppas att jag kan träna så mkt som möjligt på Örsta sen!

Mys i kylan <3

Kommentera

Publiceras ej