Mkt att berätta!

0kommentarer

4 dagar sedan jag blogga och fyra dagar sedan jag satt vid datorn. Har fullt upp i mitt liv just nu så bloggen hamnar på sista prio. Men nu är det looooov, chill! Så hoppas kunna hålla igång bloggen. Det har hänt mkt sen sist, mitt liv har blivit bättre sen sist jag skrev. ;)

Var på atg i onsdags med bästa Spottis och han blev friskförklarad :') <333333333333333
Detta gjorde så att jag var med och träna igår lite smått för Eva. Super kul och Spotlight va så himla finis. <3 Bästa hästen <3

Blir lite kladdigt skrivet men idag har jag ridigt ut en sväng på Spotten och Lupin fick hoppa lite i ridhuset. Han va grymt fin när jag red fram och hoppa riktigt bra också. Blev bara lite grinig när han blev trött men så är det att rida Luppe. ^^

Ha´re bäst så hörs vi allehopa!


Kärlek <3

Kommentera

Publiceras ej