Biologi

0kommentarer

Hela familjen utom jag skulle upp tidigt idag så jag sov inte heller särskilt länge. Blev väckt flera gånger så till slut gick jag upp och satte mig och plugga. Gjorde en matte-grej och så plugga jag till biologi-provet på torsdag. Skit svårt att veta vad man ska ta med och inte i minnet när det är 30 sidor. Men har gjort en del så ska nog fortsätta sen så att jag kan göra en bra insats på torsdag. Hmm, känner mig verkligen som en liten nöööörd.... Sry för det!

Ska till stallet i eftermiddag och rida på våra älskade hästar <3 Spotten får gå paddok och Lupin ska jag rida ut med när Ann-Sofie kör. Ska försöka få tillfälle och låta honom sträcka ut ännu mera i galoppen. Märks på honom att jobbet med att få honom sträcka ut gör honom mer säker i sig själv. Han tkr verkligen det är hur kul som helst att springa fort. ^^ Justäää, fick sms av Maria som jag tränar Lupin för imorse om att det inte blir ngn träning på måndag... Det va rätt trist eftersom han går så bra just nu.

SÅÅÅÅÅÅ länge sen!!!!

Kommentera

Publiceras ej