Fredagsmys med Spottis <3

0kommentarer

Hatar fredagar för vårat schema är inte snällt! Överlevde iaf och fick släpa hem väskan full med böcker... Har inte orkat plockat upp dom ur väskan än så får bli plugg imorgon helt enkelt! Hissa dagen iaf för jag och Matilda har flummat sönder på alla lektioner... xD Trötta tjejer som blev liiiite utkollade...

Drog till stallet på kvällen och idag fick jag mocka och fixa allt åt alla våra tre hästar.  Är inte super ansträngande men va länge sen jag gjorde det och jag är rätt noga så tog strax över 1 h. När jag va klar bestämde jag mig för att satsa på Spotten så Lupin fick vila idag. Så det blev hagmys, gräs ätande, ORDENTLIG borstning, lite frisering, promenix med PIGG Spotten och lite streching i halsen. Tror att han uppskattade det och det gjorde verkligen jag. Bääästa <3<3<3

Min förkylning är sämst och jag är fett trött så blir chill resten av the day!



Fick av misstag dessa super fina bilder över, älskar dom <3

Världens bästa efter promixen <3

Kommentera

Publiceras ej