Galen häst <3

0kommentarer

Hemma från stallet nu och det har gått riktigt bra idag! :D

Började med att skritta ut på Spottis som vanligt. Han va ovanligt lugn och chilla mest runt, tänkte verkligen att gud va skönt att han taggat ner. Men tänk aldrig så! xP Red in en bit på en grusväg och han blev rätt spänd innan jag vände hemmåt. Men när jag gjort det taggade han till ordentligt och när jag kortar tyglarna för att få mer koll får han värsta rycket. Hoppade rätt upp i luften och började galoppera på stället och hela köret. Tror att jag glömmt berätta för honom att han är skadad... Fick honom iaf att tagga ner hyfsat så at han skritta iaf och vi tog oss helskinnade hela vägen hem genom samhället. Litet äventyr att rida på den där hästen, hehe. ;) <3<3<3

Hann chilla lite innan det va dags för Maria träning men Lupin hade tagit av sig sitt täcke så fick springa och leta efter det. Han va iaf super fin oh vilken arbetsmoral han har!! Stundtals hade jag verkligen en grym känsla och är så nöjd! Gjorde även slutor på honom idag, i häger gick det verkligen som en dans men i vänster var det väldigt jobbigt för honom. Super duktig är han iaf och så rolig att jobba med! :')

Spotlight <333

Kommentera

Publiceras ej