Kors i taket

1kommentarer

Åkte till mamma idag så har bara chillkväll för hade INTE EN ENDA läxa idag! Helt sjukt, första dagen på flera veckor. Skolan va också rätt chill idag, så chill(tråkig) så att man nästa somna på vissa lektioner. Tur att man har Mathilda så att man kan flumma loss lite ibland. Har inte så mkt att skriva om dagen så eftersom jag inte hann blogga igår kan jag skriva lite om gårdagen. :)

Gårdag :)
Skolan va rätt okey men hade 6 kg böcker med mig till skolan. -.- Åkte med Ellen och hennes pappa hem så slapp vänta på bussen. Betyder att jag kom hem lite tidigare och det betyder faktiskt en hel del med 30 min! Drog iaf till stallet och red ut en sväng på båda hästarna. Spotten fick skritta runt Folkasbo så nu när han fick gå en invand runda skötte han sig riktigt bra. Va bara några cp-ungar som försökte skrämma honom och tyvärr lyckades... Annars gick det fin fin! Lupin fick gå samma runda som Spotten. Va rätt tveksam i början men fick honom att slappna av genom att kräva lite av honom. Efter att ha blivit tvungen att jobba kunde han släppa loss och då var det full rulle! :'D

Finaste på jorden <3<3<3

1 kommentarer

Evelina King

21 Sep 2011 15:41

Åå va fin!



Kolla gärna dagens hiss & diss och säg va du tycker! :)

Kommentera

Publiceras ej