Mobilblogg

0kommentarer

Måste tänka lite men tror att skolan va helt okey idag med. Precis som vanligt alltså! På idrotten håller vi på att göra massa test om allt möjligt. Är rätt kul tkr jag att få se hur man ligger till och så. Men har en känsla av att jag kmr ha en go träningsvärk från en av stationerna... Smsa Emma och fråga om det va ngn hoppträning ikväll när jag satt på bussen hem. Det var det så jag satte lite fart så att jag hann kolla på Emma och Alice. Det sög stenhårt att stå bredvid och bara titta kan jag ju säga... Men över till ridpassen istället! Ridpasset Lupin: Har ridigt i ridhuset på honom senaste tiden men eftersom jag börja med honom idag fick han gå paddok. Han va lite spänd i början så hade ett super härligt och spänstigt steg. Fick tyvärr inte njuta av det allt för länge då han inte orka trycka på så bra att under dö längre tid. Jobba bara basic med volter och att kunna vända rakt upp bra, utan att vingla allt för mkt. Överlag va han riktigt fin så jag är nöjd! :) Ridpasset Spotlight: Har inte så mkt att skriva då jag gör i princip samma sak varje dag. Skritta av och fram på gångvägen i samhället annars va jag i paddoken. Spotten va otroligt spänd idag och höll på att dö över en barnvagn, cykel och lite bilar. Är ju verkligen ovanliga saker! ;) Världens bästa iaf <3<3

Kommentera

Publiceras ej