Söndags träning denna vecka

0kommentarer

Chill dag detta. Har bara chillat och gjort lite plugg och klockan är 2 lix! Ska dra till stallet sen och rida på Spottis och träna för Maria på Lupin. Hoppas på en bra träning idag på alla sätt och vis! Annars händer det inte så mkt just nu. Imorgon är det skola igen men går bara måndag-onsdag. Gött med studiedagar säger jag bara.

För att lägga in lite mer onödig info i detta inlägg kan jag ju berätta att jag funderade på att följa med Emma till Wittvång idag. Hon är med och tävlar oh jag va grymt sugen på att följa med för att träffa allt folk. Typ alla skulle dit, förutom jag... Jaja, visste inte om ja skulle hinna hem till träningen och så behövde jag ju plugga lite så blev inte så denna gång. Blir fler gånger!

Emma och fina Ani får stå för bilden idag, fota den igår när hon trimma inför tävling. ;)

Kommentera

Publiceras ej