Spotten ä glaaad hest! <3

0kommentarer

Träningen i torsdags gick såhär bra! :D

På marken satte vi mera tryck och skulle verkligen samla ihop dom genom att flytta in framdelen och bakdelen på både rakt och böjt spår. Spottis va riktigt fin men tyckte det va lite jobbigt. Det va först efter galoppjobbet som han verkligen släppte. Fick rida på liten volt och fatta galoppen och sedan gå ut på större volt efter något varv, asså han va så samlad. Galoppera i slowmotion utan att försöka dra lr ngt. Lugn hest som va så fin, happy Malin på ryggen! Hoppningen gick också skiiit bra. Fick två stopp för att jag red bajs dåligt och jag visste det direkt att det va mitt fel. Men han hoppa amazing annars! Aldrig mer ska jag röra den där j*vla martingalen säger jag bara.... <3


Den bäääästa för några veckor sen <3<3<3<3<3

Kommentera

Publiceras ej