Världens finaste fjord <3

0kommentarer

Toppen dag man haft!! Sov till halv 11 och chilla bara runt tills bussen hem till pappa gick. Chilla lite mera innan jag drog till stallet. Mocka+gjorde mat åt alla tre hästar idag, har blivit grymt bortskämd så har inte gjort det på jätte länge. Hade inte glömt bort hur man gör iaf. ;)

Ridpasset Spotten:
Han va halvgalen när jag gjorde ordning på honom idag så det va knappt att jag tänkte följa min plan att rida ut, men gjorde det och det va ju tur. Skötte sig super bra verkligen och trava lite idag med. Finns inte så mkt att säga eftersom jag red ut men han va lugn och fin så. ^^ Imorgon blir det nog paddok och lite samhälle kanske?

Ridpasset Lupin:
Red honom i ridhuset med musik. Älska att rida med radion på verkligen, speciellt en sen fredagkväll för då kan man va rätt säker på att ingen kmr lr ngt. Han va fin från början och ställde ganska mkt krav men försökte mest tänja på gränserna för hur ridbar han är. Svårt att förklara men jobba en hel del med att han skulle strecha ut steget och sedan samla sig så mkt han orka. Blev jätte förvånad för när jag skulle fatta galopp fick han värsta rycket och slog bakut. Suuuper pigg va han och så sööt! :'D Kunde verkligen jobba honom på ett helt nytt sätt och gjorde galoppfatningar från skritt utan alls många travsteg. Så stolt över honom och det va så grymt roligt att rida idag! :D <3

Suuuuper dag och hoppas på en lika bra helg nu! <3

Är ngt cp så får inte in nya bilderna i datorn :@


Den hudfärgen nuuu!!

Kommentera

Publiceras ej