Blöööö på denna kväll...

0kommentarer

Sovmorgon, hur skönt är inte det på en skala?! Gick och la mig tidigt och gick upp sent. Skön att sova, lr hur? ;)

När jag väl tagit mig upp blev det iaf stallet och gjorde ordning på det vanliga och tömde tunnorna i ridhuset, nämligen våran vecka. TUR att jag kom på det för tkr det är pinsamt att missa det... Red på Lupin och så hade jag lite mys med finaste Spottis, mums med morot tyckte han men han va faktiskt riktigt gosig idag. Han brukar inte gosa självmant men idag stalde han sig med nosen mot min axel typ och bara va... Fina fina älskade underbara häst <3

Kvällen spenderades på världens tråkigaste sätt, handledarkurs för körkortet. Det söööööög! Men nu är det gjort så bara att skicka in papprena så kan jag sätta mig bakom ratten när jag känner fört. Lupins rispass kommer upp lite senare!

Kommentera

Publiceras ej